 | Pritje vëllazërore nga drejtori i kësaj shkolle Z.Faik Saliu dhe stafi i tij i përkushtuar. Shkëmbim eksperiencash dhe ndarje opinionesh për problemet e shumta të arsimit profesional në Shqipëri dhe Kosovë. |
|
 | Dt, 11/05/2015 u zhvillua ne Shkollen e Mesme Profesionale Kamez, aktiviteti i Dites se Hapur, ne te cilen ishin te ftuar pjesemarres nga MMSR, GIZ, bordi i i prinderve dhe shkolla 9 vjecare. |
|
 | Perfaqesuar denjesisht, Kryeministri i Shqiperise z.Edi Rama, motivoi nxenesit duke u shprehur krenar qe Kamza gezon nje shkolle MFC moderne! |
|
 | Ne kuader te konkursit te zhvilluar ne MEGATEK ne mbeshtetje te MMSR, MASH, GIZ dhe VODAFONE u organizua konkursi i aftesive profesionale te rinjve kundrejt zbulimit dhe arritjes se kompetencave te tyre ne kuader te skeletkurrikules qe zbatohet ne shkolle |
|
 | Ne perqendrimin e nje pune te palodhshme nga komisioni i rregjistrimit te nxenesve ne klasat e 10 -ta, po kurorezohet me sukses pranimi i nxenesve me mesataren respektive per secilen dege, duke patur si parim pune, KORREKTESI, PERQENDRIM dhe PLOTESIMIN E |
|
 | Sot, në ambjentet e shkollës së Mesme Profesionale Kamëz u zhvillua aktiviteti "Dita e Hapur".
Dite e cila konsiston ne prezantimin e nje sere aktivitetesh te organizuara nga drejtoria e shkolles . |
|
 | Ne prani te shkrimtarit Xhelal Luca, u promovua libri i nxenesit tone te dashur Dritanit. |
|
 | Gjate nje takimi te perfaqesuesve te GIZ dhe perfaqesueseve Kosovare, u diskutua rreth problematikave dhe sfidave qe duhet te perballet Shkolla Profesionale...Diskutimi mbi nxenesit, mesuesit, ambjenteve shkolles, vizites ne kabinete profesionale etj. |
|
 | Ne bashkepunim me Ministrine e Arsimit dhe Shkences, Ministrine e Mirëqenies Sociale dhe Rinisë e Shqipërisë si dhe GIZ, mesueset e shkolles Profesionale Kamez dhe jo vetem, jane trajnuar ne fushen e pedagogjise per rritjen e cilesise se mesimdhenies |
|
 | Ministri i Arsimit në Shkollën Profesionale Kamëz |
|
 | |
|
 | Festimi i 101 Vjetorit te Pavarsise ne shkollen e Mesme Profesionale Kamez |
|